NoN-NaMe LeAgUe

Opis forum


#1 2008-06-29 15:19:06

Doremi

Administrator

Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 18
Punktów :   

REGULAMIN

Do ligi zapisują się tylko klany " Non Steam i Steam " !!
Jest to liga o ..................... bardzo ciekawą nagrodę dla klanów bez serwera .

1. Punktacja
-Wygrana 3pkt
-Remis 1pkt
-Przegrana 0pkt
-Walkower (w/o) -5ptk

2. Serwer - HLTV - Demka
-Gra będzie się odbywała na serwerze ligowym ip podam puzniej
-Na serwerze będom zawsze Demka lub HLTV !

3. Cheaty - Skrypty ItP..
-Cheaty -10pkt !
-Skrypty -5pkt !
-ItP -1pkt

4. LiVe
-Jak rozpocznie się LiVe piszemy Team Say Tylko na " U "
Jeśli ktoś napisze na Y w czasie meczu będę robić kary

5. Grupy
- Będzie 4 grup
- Będzie 16 klanów
- Będzie mini 11 Serwerów

Co można robić a czego nie podczas meczu ! :

1. Rozgrywanie meczy
Mecze rozgrywamy w trybie mr15 ; 2 mapy
Gramy do 12 wygranych rund i taki wynik jest wpisywany.
Mecz może być rozgrywany do końca jednak ScreenShot ma być do 12 wygranych rund.
Jeżeli po 2 mapach jest remis (1:1), gramy następną mape z mapcycle.


2. Mapy dozwolone w lidze
Ladder 5on5: de_dust2, de_nuke, de_inferno, de_train, de_cbble , de_dust , de_aztec



3. Ustawienia graczy
Wszelkiego rodzaju modyfikacje grafiki poprzez programy i komendy jest niedozwolone.
Używanie cheatów jest surowo zabronione. Gracz musi grać na 32bitach.
Dozwolone jest używanie aliasów i skryptów.
Zabronione skrypty: bunnyhop / no_reciol / ciche rozbrajanie
Wymagane komendy:
# cl_updaterate > 50
# cl_cmdrate > 50
# rate > 12000
# ex_interp 0.05 - 0.01

4. Bugi
Używanie bugów jest surowo zabronione. Jeśli bug nie został wymieniony poniżej,
admin decyduje o przyznaniu odpowiedniej kary w danej sprawie.

Podczas meczu:
1. Przechodzenie przez ściany, dachy, podłogi i tym podobne jest surowo zabronione.
2. Podkładanie "cichej bomby" – takiej, której podkładania nie słychać, jest zabronione.
3. Podkładanie bomby w miejscu, w którym nie może zostać ona rozbrojona jest zabronione.
4. Wspinanie z pomocą team playera jest dozwolone. Miejsca, w których tekstury sięgają granic i mogą być usunięte przez dokładne ruchy jest zabronione. (Dla przykładu: dach na de_nuke)
5. Używanie flashbugów jest surowo zabronione.
6. Rzucanie granatów poniżej ścian jest zabronione, natomiast rzucanie powyżej ścian i dachów jest jak najbardziej dozwolone.
7. Używanie tarczy jest zabronione.

5. Walkowery
Jeśli nie ma kontaktu z klanem 30min po godzinie rozpoczęcia meczu jest walkower (-5pkt). Nie dozwolona jest gra w niepełnym składzie.
Obie strony muszą zgodzić się na przełożenie meczu, jeśli była wcześniej ustalona godzina.
Każdy zespół może wykorzystać jedną "WildCard" - mecz zostaje anulowany, bez ujemnych punktów.

6. Zachowanie graczy
Wszyscy uczestnicy rozgrywek eNET proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów; traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! W przypadku, gdy administrator uzna gracza winnym niestosownego zachowania, może on/ ona otrzymać punkty karne.
Wskazane jest używanie tylko team_say.

7. Personalia
Każdy gracz jest zobowiązany do używania nicka takiego, który można rozpoznać po wpisie zgłoszeniowym klanu do ligi. Inaczej będzie to traktowane jako oszustwo i będzie karane walkowerem.

8. Media
ClanLider jest zobowiązany do zrobienia screenshot'ów wybranej przez klan mapy. Jeśli na serwerze jest HLTV nie wymagane jest kręcenie demek.

9. Potwierdzenia wyników
Informacje o meczy (wynik, skład, mapy, czas meczu) uzupełniamy w odpowiednim temacie na forum. Obie drużyny muszą potwierdzić mecz do 24h, jeśli mecz nie zostanie potwierdzony przez jedną z drużyn, zostanie on rozstrzygnięty na ich niekorzyść.

10. Pausa
Drużyna może właczyć pause (max 5min). W jednym meczu drużyna może zrobić 2 pausy, jednak łączny czas nie może przekorczyć 5min. Pause robimy po zakończeniu rundy lub na freezetime.

11. HLTV
HLTV nie jest wymagane na meczu i serwer nie musi mieć na niego dodatkowego slota. Kwestia HLTV jest do uzgodnienia pomiędzy drużynami.

12. Konfiguracja serwera
Serwer na którym rozgrywany jest mecz musi mieć wgrany konfig ligi. AMX musi być wyłączony. Za złe ustawienie serwera można otrzymać punkty karne. Drużyna może zarządać zmiany serwera po skończeniu mapy, na inny (jeśli taki posiada) bez podania przyczyn.

13. Ilość graczy
W druzynie może być zapisanych 6osób, zmiany trzeba konsultować z adminami ligi.

14. Ilość meczy
Drużyna musi rozegrać przynajmniej jeden mecz w tygodniu, by pozostać aktywną.

15. Punkty karne
-5ptk
Brak dema gdy nie ma HLTV

#do -3PK:
Wulgrane zachowanie/wyzywanie
Brak screenshotów
Nie potwierdzenie meczu
Przedłużenie pausy
Wyjście podczas meczu


16. Oznaczenia screenshot'ów
Round1 - pierwsza ćwiartka
Round2 - druga ćwiartka
Round3 - trzecia ćwiartka
Round4 - czwartka ćwiartka
Drop - wyjście przeciwników z serwera
Obraza - wyzywanie/przeklinanie na say'u
Pausa - kiedy została zrobiona pausa.
Inne - inne przypadki łamania regulamin

DO TEGO REGULAMINU KAŻDY MUSI SIĘ DOSTOSOWAĆ

Offline

 

#2 2008-06-29 18:54:14

kR

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-06-29
Posty: 3
Punktów :   

Re: REGULAMIN

Doremi napisał:

będom

Coś by mi się wydaje że będą ;]

Doremi napisał:

de_aztec , de_prodigy

joke? Tych map się nie gra. Ponadto gdzie de_cpl_mill?

Offline

 

#3 2008-06-30 14:42:37

zV!

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-06-30
Posty: 1
Punktów :   

Re: REGULAMIN

aztec podstawowa prodigy nie. lekturwa calbase polecam.

Offline

 

#4 2008-07-04 22:08:59

MaTTiQ

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2008-07-04
Posty: 2
Punktów :   

Re: REGULAMIN

Do kiedy zapisy ??

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zzzz.pun.pl www.tibia-ots.pun.pl www.naruto-shuriken.pun.pl www.zsstrzelec.pun.pl www.narutogiera.pun.pl